Pigg igen!

Nu har Gnista piggnat till rejält efter ormbettet.
Svullnaden har inte gått ner helt ännu men nu ser man i alla fall att det är en labbe.
Hon har mycket energi och ville idag busa med sin mor som dock inte var lika sugen på att busa.

Jag cyklade med nästan hela hundgänget ikväll.
När jag tog en sväng med Flisan och Strumpan så sprang det ut en igelkott framför oss och hundarna blev galna.
En hund in mellan framhjul och bakhjul och en framför framhjulet. Ja och då kan ju vem som helst räkna ut hur det gick. Tokvurpa är lindrigt sagt. Den enda som inte hade ont efter den krashen var nog igelkotten som knallade iväg i diket. Hundarna fick höra ett och annat på hemvägen... en hel del barnförbjudna ord delades ut.
Nu sitter jag här med en ömmande fot/vrist som börjar skifta i blått. Skit också... har inte tid med sånt.
Kvällarna är ju svalare nu och hundarna ska ligga i hårdträning fram till björnjakten så tanken var att cykeln skulle gå varm. Hoppas nu inte att en trasig fot ska få förstöra träningen.

Jag tror en kall öl kan hjälpa mot smärtan... jag provar så får vi se hur ont jag har i foten imorgon.

Sköt om er!
// Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0