Jag fick en idé...

Jag fick en idé om att alla som har en hund från Hjortjägarens kennel skulle maila en bild till mig så ska vi på en sida samla alla bilderna så alla kan se hur hundarna ser ut idag. Och sen göra likadant varje år, det är ju speciellt roligt att se valparna utvecklas men även se hur de andra hundarna förändras med tiden.
Jag vet att kanske inte alla läser hemsidan men ni som gör det kunde väl anstränga er och maila över en bild på Er hund.
Många av dessa hundar har vi inte sett på länge och jag vet att det är många "kullsyskon" som gärna vill se hur syskonen ser ut.
Det behöver inte vara några märkvärdiga eller "stylade" bilder utan en enkel bild från vardagen duger bra.

Självklart är det frivilligt men jag hoppas att alla kan dra "sitt strå till stacken".

Gå nu ut i det fina vädret och skaffa Er en bra dag... och glöm inte att ta med Er kameran...

Mors!
// Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0