Solen sken igår.

Solen sken igår och shortsen åkte på.
Sen tog jag cykeln och körde runda efter runda med jyckarna. Sex av odågorna fick varsin tur igårkväll och dom andra får sin beskärda del ikväll.
Bakdelen börjar bli van vid sadeln så nu är det inte lika jävligt att cykla i flera timmar.

Jag hade ett påkört rådjur häromkvällen men jag var där nästan ett dygn efter påkörningen så det var inte så lätt.
Stella och jag höll på en bra stund utan att hitta något. Till slut så ringade jag området gång efter gång i större och större bågar men vi hittade ändå inget. Så är det ibland... det kan ju vara så att rådjuret inte är skadat.
Men Stella fick i alla fall jobba lite.

Ha det gott !
// Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0