Andjakt imorgon.

Ja nu är det apporteringspremiär imorgon. En stor andjakt på Gimmersta. Ska bli förbannat kul.
Mina änglar ska följa med. Dom ska fotografera när vi apporterar. Ska bli spännande och titta på bilderna sen... dom har blivit kanonduktiga med sina kameror.

Var ute och rastade hundarna nu ikväll... och vilken kväll det är. Stjärnklart och ganska kallt... hösten är här på allvar nu. Härligt!

Jag lånade ut Stella till min ständige vapendragare Andreas igår kväll. Ett eftersök på en dovskovel. Dom gick på den snart nog och Stella fick chansen... men hon lyckades inte få stopp på den. Skit att han inte tog Bacon med sig också... då hade hjorten fått det tufft. Jörgen Croona anslöt framåt natten med sina hundar men dom lyckades inte lösa det då heller.
Sen kom Andreas och Boman och hämtade Stella och Bacon ikväll igen för ett nytt försök. Dom gick på där dom körde fast i natt. Men det gav inget nu heller.
Allt medans jag och barnen satt och kollade på film, åt chips och eldade en brasa i kaminen. Mysfredag!
 
Satan vad nervös jag är när jag lånar ut Stella... trots att det är kompisar som jag litar till 200% på.

Ha det bäst och skitjakt på er!
// Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0