Nu drar det igång!

Äntligen är vi där! Imorgon börjar det.

Klövviltsjaktspremiär för det här jaktåret. Jäklar vad jag har längtat hit.

Jag ska inviga säsongen med "eftersöksjour på plats". Boo egendom har en jakt där jag ska ta hand om eftersöken.
Ska bli sjukt kul! Man är som ett barn dagen innan julafton nu.

Jag tar med mig min vän Andreas och hundarna som får äran imorgon är Stella, Vittra, Bacon, Nellie och eventuellt Tekla.

Håller nu på som bäst med att se över utrustningen och fyller upp bilen med allt som ska med. Pejlar , kameror, radioapparater, lite reservkläder, batterier och alla andra "måste ha saker". Bössan är genomgången och kängorna infettade.

Jag återkommer imorgon kväll med en rapport om hur det hela förlöpte.

Ha det gott mina vänner och Skitjakt på Er alla som skall pröva lyckan imorgon.
// Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0