Tiden går....

Ja tiden går...fort som bara den.
Jag har inte haft tid och heller inte så mycket att skriva om i bloggen.
Men men...jaktsäsongen drar ju igång nu så förhoppningsvis blir det mer att skriva om framöver.

Imorgon bär det iväg till Rättvik...björnjakt...årets höjdpunkt :-)
Som vanligt är det fullt lass i bilen. Tekla, Nellie, Bacon, Strumpan, Stella och nyförvärvet Lisa ( plotten) är dom lyckliga hundarna som får följa med.
Det har varit mycket björnobservationer på vår mark så det ser lovande ut...men som vanligt när det är jakt vi pratar om så vad som helst kan hända. Vi kanske kommer hem utan att ens ha sett en endast nalle om vi har otur.

Hur som helst så kommer det bli en kanonvecka. Hundarna får jobba rejält och jag med för den delen. Och det blir trevliga kvällar i stugan tillsammans med goda jaktkamrater.
Det här är verkligen nåt som man kan kalla semester.

Förhoppningsvis så kommer det inom kort att finnas en bild på mig och min nyskjutna björn här i bloggen ;-)

Ha det gott och Skitjakt på alla Er som själva ska prova lyckan i skogen!
/ Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0